|
26.01.2012
Критичне мислення в рекламіВикладач кафедри іноземних мов у НГУ,ведуча клубу креативного та критичного мислення Марія Леонідівна Ісакова, 23 січня провела чергове засідання на тему "Я люблю рекламу" в контексті нового року. Головною метою було ознайомити слухачів з традиціями святкування нового року, та дати їм змогу критично осмислити ці традиції. Учасники обговорювання цієї теми мали можливість через застосування критичного мислення побачити маніпулятивні тенденції у засобах масової інформації на прикладі новорічної реклами відомих брендів (Adidas, M&Ms, Veet ін.).
Щоб дізнатись більше про цей захід, я поспілкувалась із самою організаторкою, Марією Леонідівною. -Марія Леонідівна,скільки було присутньо слухачів на засіданні? - Було дванадцятеро учасників. - А чи всі бажаючі мали змогу приєднатись до обговорювання даної теми,або лише постійні учасники клубу? - Всі
охочі мали змогу взяти участь у заході (проблема тільки в тому,
- Особисто ви почули якісь цікаві думки від учасників цієї конференції (можливо,які вас вразили чи здивували)? - Так,
почула. Мене більш за все здивувало те, що слухачі клубу
- Чого Ви обрали саме таку тему для обговорювання на засіданні клубу? - Така
тема була продиктована засобами масової інформації, які ще
Критичне мислення — це тип мислення, який характеризується детальним розглядом об'єктів (оточуючого та внутрішнього світу людини), їх аналізом, порівнянням, співставленням, обґрунтованими оцінками і висновками. І навіть якщо не можете професійно аналізувати рекламу, критичний погляд на речі іноді може бути дуже доречним. Діана Максименко Студентський прес-центр НГУ |