Національний гірничий університет — відповідність Часу
            Новини кафедри та університету
10.01.2013

"Business week" - по французьки

Про таланти з гірничого знають у Парижі

Переможницею паризького "BusinessWeek "- 2012 стала команда, яку очолювала українська студентка з Національного гірничого університету (Дніпропетровськ) Анастасія Руденко!

"Побачити Париж і створити робота" – такою була тематика міжнародного студентського проекту "Business Week", у якому взяли участь шестеро студентів Інституту економіки Національного гірничого Університету, а також координатор проекту від НГУ Анна Сергіївна Авдющенко.

DSC03863.JPG

Кілька тижнів тому цей проект здійснився на базі Паризького університету інформаційних технологій "IUT de Saint-Denis". Його мета полягала в об'єднанні студентів з Франції, України, Чехії, Росії, Бельгії та Нідерландів у захоплюючій бізнес-грі. Представниками НГУ та України стали асистент кафедри прикладної економіки Анна Авдющенко та студенти 4-го курсу: Юлія Білецька, Анастасія Руденко, Юлія Камушева, Ірина Худякова, Павло Пуларія та студент 3-го курсу Василь Лук'яненко.

Нам довелося придумувати робота, здатного надавати певні послуги, а також обмірковувати, як маючи певні ресурси, вивести його на ринок з максимальною віддачею. Для всіх учасників цей проект став унікальною можливістю не тільки застосувати на практиці свої знання у сфері економіки та менеджменту, а й розвинути комунікаційні, організаційні та лінгвістичні навички, а також познайомитися з культурою та стилем життя студентів інших країн. "Business Week " – це ще й можливість оцінити різницю як у соціальній сфері життя, так і у сфері підходу до вирішення економічних та управлінських проблем. Цікаво було спостерігати, як на одну й ту ж проблему дивляться студенти різних народів.

DSC03454.JPG

Перший день програми розпочався з презентації своєї країни. Українські студенти справили неабияке враження своїм відеороликом про таланти кожного з них. Далі всіх учасників розподілили на команди по 5-6 чоловік, до речі, в кожній міг працювати лише один представник країни. Для успішного функціонування команди обирали лідера, який би міг раціонально розподіляти обов’язки та координувати роботу команди в цілому. Кожна команда складалась з двох комітетів: фінансового та з висвітлення концепції управління компанією і розробки маркетингової стратегії. При цьому кожен займався питаннями, в яких він найбільш компетентний.

Другий та третій день відзначились своєю напруженістю, інтенсивністю та запеклою боротьбою всіх команд. Щодня вивішувались проміжні результати успішності роботи кожної компанії у фінансовому аспекті, зокрема, розмір прибутку, а також у сфері відносин з ринком та споживачами. На четвертий день гри ми підбивали підсумки своєї роботи, які потім презентували викладачам усіх університетів-учасників. У кінці дня всі учасники проекту зібралися за святковим столом, який складався зі страв і напоїв різних країн.

Але найголовніше – переможцем паризького "BusinessWeek"2012 стала команда, яку очолювала українська студентка з Національного гірничого університету (Дніпропетровськ) Анастасія Руденко!

Останній день програми став незабутньою точкою зимового"Business Week ", адже після вручення сертифікатів представники кожної країни заспівала свою народну пісню, особливо здивували всіх співочим й танцювальним ентузіазмом французькі викладачі та студенти!

Старанна праця над проектом не завадила нашим студентам знайти час для культурного дозвілля. Увечері ми відвідували музеї – Лувр, музей Мадам Орсей та інші. Побували у Нотрдам де Парі, піднімалися на Ейфелеву вежу, підходили до Тріумфальної арки ...

DSC03733.JPG

Після закінчення паризького "Business Week " наші студенти повернулися сповнені творчої енергії, з поповненим багажем професійного й життєвого досвіду, а також з безмежною любов’ю до справжніх круасанів! :)

Юлія Білецька, студентка групи МН-09-3, Національний гірничий університет,

Дніпропетровськ


До списку



© 2006-2017 НГУ Інформація про сайт