Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу
            Новини кафедри та університету
11.12.2018

Majesty of Marketing

7 грудня кафедра маркетингу НТУ «Дніпровська політехніка» спільно з Українською асоціацією маркетингу та кафедрою іноземних мов провела ХІV Міжнародну науково-практичну конференцію «Majesty of Marketing». Робоча мова конференції – англійська.

Цього року конференція відбувалась у новому форматі – панельна дискусія «Іноземна мова у професійній діяльності». Основними спікерами заходу стали представник Корпорації «Біосфера» Вікторія Гораш та заступник директора Інституту Економіки з Програм освіти та міжнародної мобільності Людмила Палєхова. Під час дискусії обговорили можливості та перспективи у професійній кар’єрі, які дають знання іноземної мови.
З вітальним словом до учасників звернувся перший проректор НТУ «Дніпровська політехніка» О.О. Азюковський і вручив диплом студентці спеціальності Маркетинг Шубіній Анастасії. Дівчина посіла ІІ місце у 14-му Українському студентському Фестивалю реклами (м. Київ), організатор якого – Спілка рекламістів України, співорганізатор – Київський національний торговельно-економічний університет.

У роботі конференції взяли учать понад 100 учасників, які представляли 12 ВНЗ з Німеччини, Чехії, Гани, та інших країн, а також учасники ЗВО з Києва, Івано-Франківська, Полтави, Кривого Рогу, Дніпра. У роботі конференції також брали участь учні технікумів та коледжів із Дніпра.
Вже традиційно під час конференції відбувається підбиття підсумків Всеукраїнського конкурсу студентської соціальної реклами. У цьому році відеоролики та друковані роботи представлено у чотирьох номінаціях: «Подолай гендерні стереотипи», «STOP булінг», «Підтримаємо екологічне майбутнє» та «Будь відповідальним!».
Переможців конференції «Majesty of Marketing» та Конкурсу студентської соціальної реклами визначили за результатами студентського голосування. Кращі роботи відзначено грамотами та призами.


Кафедра маркетингу

До списку



© 2006-2019 Інформація про сайт